понеділок, 3 серпня 2009 р.

Православні молитви в допомогу хворим

Молитва хворого

господи, Ти бачиш мою хворобу, Ти знаєш, як я грішний і немічний: допоможи мені терпіти й дякувати Твоїй Доброті. Господи, створи, щоб хвороба ця була в очищення гріхів моїх. Владыко Господи, я в руках Твоїх, помилуй мене по Твоїй волі й, якщо корисно, зціли мене незабаром. Гідне по справах моїм приемлю. Помянь мене, Господи, у Царстві Твоєму! Слава Богові за всі!

Молитва Пресвятій Богородиці Всецариці

о всеблага, досточудная Богородиці Всецариця! Несмь гідний так внидеши під дах мій! Але яко милостиваго Бога любоблагоутробная Мати, рцы слово "так зцілиться душа моя й зміцниться немоществующее тіло моє". Имаши бо державу непереможну й не изнеможте в Тебе всяк дієслово, про Всецарицю! Ти за мя впроси, Ти за мя вблагай Свого Улюбленого Сина, так прославлю імя Твоє завжди, нині й у нескінченні віка. Амінь.

Молитва великомученикові й цілителеві Пантелеймону

о, великий угодниче Христов, страстотерпче й лікареві многомилостивый Пантелеимоне! Умилосредися наді ною грішним рабом Божим, услыши стогін і крик мій, умилостив Небесного Верховнаго Лікаря душ і телез наших, Христа Бога нашого, так дарует мі зцілення від недуги, мя гнітючого. Прийми неварте моління грешнейшего паче всіх людин. Відвідай мя благодатним відвідуванням. Не возгнушайся гріховних виразок моїх, і зціли мя, так здоровий сый душею й тілом, залишок днів моїх, благодатию Божиею, возмогу провести в покаянні й догоді Богові й сподоблюся сприйнятті благий кінець житія мого. Їй, угодниче Божий! Ублагай Христа Бога, так предстательством твоїм дарует здоровя тілу моєму й порятунок душі моєї. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар